Praėjusio amžiaus pabaigoje sukurtas ir visuotinio pripažinimo dar neturįs benzininis automobilis savo teisę gyvuoti galėjo įrodyti tik greičio varžybose. Nepraėjus nė dešimtmečiui nuo lo atsiradimor kelyje Paryžius—Ruanas jau vyksta pirmosios lenktynės, kuriose dalyvavo benzininių ir garo automobilių gerbėjai. Panašių lenktynių XIX amžiaus gale gana daug surengta įvairiose šalyse, taip pat ir Rusijoje. Visur būta linksmų ir liūdnesniū nuotykiųr įvairiausių netikėtumų, tačiau bene svarbiausias tų lenktynių rezultatas tas, kad benzino variklis visiškai nurungė savo garo „kolegą”. Nuo tada važinėjame automobiliais su vidaus degimo varikliais, nors šiaip XIX amžiuje jais pasiekiami rezultatai buvo gana kuklūs: laimėti lenktynes galėjai važiuodamas 30 km per valandą greičiu…
Automobiliai Vilniaus Kauno mieste
XX-asis amžius tapo tikruoju prabangių automobilių ištvermės, greičio ir lenktynių amžiumi. Labai greit įveikiama 100 km per val. greičio riba, ir juo toliau, juo ta automobiliais pasiekiama riba didesnė… Ilgėja per lenktynes nuvažiuojami nuotoliai, pačios lenktynės darosi sunkesnės ir sudėtingesnės — pradedami rengti automobilių maratonai aplink Vilnių, Kauną. Į visas pirmąsias automobilių lenktynes dabar reikėtų žiūrėti ne tik kaip į automobilių populiarinimo priemonę, bet ir kaip naujos sporto rūšies techninio sporto — užuomazgas, kurių, beje, būta ir buržuazinėje Lietuvoje…
Beveik žaibiškai išpopuliarėjęs prabangių automobilių sportas, turįs kilnų tikslą tarnauti automobilizmo pažangai, kai kur pasiekia ir priešingą efektą: sportinių automobilių lenktynės tampa ne pasigėrėjimą, bet šiurpą keliančiu renginiu…
- Kada įvyko pirmosios pasaulyje automobiliq lenktynės?
- Kaip prie automobilio populiarinimo yra prisidėję rusų lenktynininkai?
- Kas suorganizavo pirmąsias greičio varžybas Lietuvoje?
- Kokias automobilių galimybes įrodė pirmasis maratonas?
- Kam tarnauja supergreitų automobilių „Grand Prix” lenktynėsę
Ar galėtų būti prabangus automobilis POBEDA IR ŽIGULIUKAS
NUO „POBEDOS” IKI „ŽIGULIŲ” – PIRMASIS PRABANGUS AUTOMOBILIS
Pokario metai — tarybinės automobilių pramonės klestėjimo laikas. Pradėta masiškai gaminti „Pobecla” — naujas žingsnis lengvųjų automobilių pramonės istorijoje. Plečiama Maskvos mažalitražiniū automobilių gamykla, atsiranda mikrolitražinis „Zaporožietis”, pagaliau ima judėti tarybinės automobilių pramonės flagmano — Toljačio gamyklos — konvejeriai.
Mūsų šalyje kasmet sparčiai didinama lengvųjų automobilių ir sunkvežimių gamyba. 1940 m. šalis gavo 145 tūkst. automobilių, 1965 m. — 616 tūkst., o 1981 metais buvo pagaminta net 2 milijonai 198 tūkst.
Šiandien automobilių pramonė yra viena svarbiausių tarybinės mašinų gamybos šakų. Lengvieji automobiliai gaminami I. Lichačiovo ir Lenino komjaunimo gamyklose Maskvoje, Gorkio, Iževsko, Uljanovsko, Lucko, Toljačio automobilių gamyklose ir „Komunaro” gamykloje Zaporožėje.
Tarybines „Volgas”, „Moskvičius”, „Zigulius” žii10 daugelis užsienio automobilistų. Mūsų šalies lengvuosius automobilius perka 75 šalys. Tai garbingas ir teisėtas tarybinės automobilių pramonės pripažinimas.
- Kuo garsus tarybinis automobilis „Pobeda”?
- Kokių modelių yra gaminami „Moskvičiai”?
- Koks yra pats mažiausias tarybinis lengvasis aulomobilis?
- Kodėl tokie populiarūs automobiliai „Žiguliai”?
- kokias šalis parduodami tarybiniai automobiliai?
Info paimta iš: wiki – PIRMASIS PRABANGUS AUTOMOBILIS
https://getcar.lt/automobiliai/ – prabangių automobilių nuoma Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Taip pat teikia transferų paslaugas, pasitikimą iš į oro uostą.